Nissan Nismo 370Z
Ford F150 2016
TOYOTA Cressida GX73L 1985
انواع چراغ و لامپ یونیورسال
انواع لامپ
TOYOTA Genuine Part of 1973-2018
Mercedes Benz S Class W221
Toyota Supra A80
NISSAN Genuine Part of 1966-2018
GM Genuine Part of 1959-2018
Nissan GT-R 2016
Toyota Camry V50
Ford Mustang GT500
BMW 1 Series 2016
Chevrolet Caprice Classic 1991

با سلام و احترام

لطفا قبلا از تماس با فروشگاه یا واحد پشتیبانی ، مطالب زیر را کاملا مطالعه نمائید و سپس در صورتیکه نیاز به راهنمایی داشتید ، با فروشگاه تماس حاصل نمائید.

توجه : کلیه کاربرانی که میخواهند نسبت به خرید از فروشگاه اقدام نمایند ، جهت آشنایی با نحوه کار فروشگاه حتما مطالب زیر را مطالعه فرمایند.

توجه : جهت مشاهده پاسخ سوالات ، کافیست روی سوال مورد نظر کلیک نمائید تا پاسخ آن برای شما نمایان شود.

ثبت نام در وب سایت و اپلیکیشن

1. چگونه باید در فروشگاه ثبت نام کنم ؟

پاسخ :

1. چرا ثبت نام و داشتن حساب کاربری رایگان در فروشگاه الزامی است؟

پاسخ :

1. چرا پس از ثبت نام ، هیچ محصولی در فروشگاه نمایش داده نمیشود؟

پاسخ :

1. قطعه ای را نیازم دارم ولی در لیست محصولات فروشگاه نیست ، چه کنم ؟

پاسخ

1. تخفیفات ارائه شده در فروشگاه به چه صورتی هستند؟

پاسخ

1. چگونه باید از کوپن های تخفیف استفاده کنم ؟

پاسخ

1. تخفیفات ارائه شده در فروشگاه برای چه محصولاتی قابل استفاده هستند؟

پاسخ

1. آیا میتوان محصولاتی که در انبار فروشگاه موجود نیست را پیش خرید کرد؟

پاسخ

1. قیمت محصولات پیش خرید شده ، به چه صورت محاسبه خواهد شد؟

پاسخ :

1. نحوه پرداخت وجه برای محصولات پیش خرید شده ، به چه صورت است؟

پاسخ :

1. زمان تحویل محصولات پیش خرید شده ، به چه صورت است؟

پاسخ :

1. آیا بعد از پرداخت ، امکان تائید نشدن سفارش برای پیش خرید محصولات وجود دارد ؟

پاسخ

1. اگر سفارش برای پیش خرید محصولات تائید نشد ، چگونه وجه سفارشم را پس بگیریم ؟

پاسخ

1. چقدر زمان می برد تا مشخص شود سفارش پیش خرید محصولات از طرف فروشگاه قابل انجام هست یا نه ؟

پاسخ

 نحوه جستجوی محصولات

1. چگونه باید قطعات و لوازم یدکی خودرویم را در سایت یا اپلیکیشن مشاهده کنم؟

پاسخ : با توجه به این مطلب که محصولات موجود در فروشگاه خودرو جنوب بر اساس کد شاسی خودروها می باشد ، کافیست در فیلد جستجو نام خودرو یا بخشی از کد شاسی را وارد و جستجو کنید.

بطور مثال : برای مشاهده محصولات موجود برای خودروی تویوتا کرسیدا مدل ۱۹۹۶ ، کافیست یکی از متن های (TOYOTA CRESSIDA , CRESSIDA , RX81 , کرسیدا , کریسیدا ) را در فیلد جستجو در بالای صفحه سایت یا اپلیکیشن وارد و Enter نمائید تا کلیه محصولات مربوط به خودروی مورد نظر را مشاهده کنید.

توجه : در صورت وارد کردن مدل خودرو ، سال تولید و … بصورت فارسی یا عدد سیستم هیچ محصولی را برای شما نمایش نخواهد داد و این دلیل بر نبودن محصول برای خودروی شما در خودرو جنوب نمی باشد.

همچنین بدلیل تازه افتتاح شدن نسخه ۴ فروشگاهی خودرو جنوب ، امکان دارد کلیه قطعات و لوازم یدکی برای خودروی شما در سایت قرار نگرفته باشد.

2. در صورتی که پس از ثبت استعلام موجودی از فروشگاه ، به من اعلام شد که قطعه مورد نظر موجود نیست ، برای تهیه آن چه باید بکنم ؟

پاسخ : می توانید نسبت به ثبت سفارش جهت واردات قطعه یا قطعات مذکور اقدام کنید.

توجه : امکان ثبت سفارش جهت واردات فقط ویژه اعضای فروشگاه (دارای کد اشتراک) می باشد.

3. چگونه باید کد اشتراک فروشگاه را تهیه کنیم ؟

پاسخ :  از طریق منوی خرید اکانت فروشگاه در بالای صفحه سایت میتوانید با وارد کردن مشخصات خودرویتان و پرداخت هزینه تعرفه مورد نیاز خود ، کد اشتراک فروشگاه را دریافت نموده و از خدمات دیگر فروشگاه نیز بهره مند شوید.

4. اگر کد اشتراک دریافت کردیم و مایل به واردات قطعات بودیم ، چند روز زمان می برد؟ و پرداخت وجه به شکل است؟

پاسخ : پس از ثبت درخواست جهت واردات ، در صورت موجودی کالا و با توجه به نوع اشتراک انتخابی شما (نقره ای ، طلایی)  واردات VIP کالا بین ۲ تا ۳۰ و در صورت ثبت در لیست خرید شرکت ممکن است چند روز یا چند ماه زمان ببرد. شرایط و ضوابط ویژه واردات قطعات را در صفحه مربوط می توانید مشاهده کنید.

ثبت و پیگیری سفارش

1-می خواهم از خودرو جنوب خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ : علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای وب سایت خودرو جنوب ، دارا بودن نماد اطمینان از ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایران رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اطمینان الکترونیکی توسط ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، پس از بررسی مجوزها ، مدارک و روزنامه رسمی شرکت ، احراز هویت مدیر عامل و عوامل مربوطه و حتی شماره تماس ها و ایمیل وب سایت شرکت  و بررسی سایت خودرو جنوب و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین ، اعطا شده است و بزودی جهت دریافت نماد اطمینان از وزارت صنعت و معدن اقدام خواهیم کرد.

همچنین خودروجنوب با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به مشتریان و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان ، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان یکی از برند های پیشرو در زمینه قطعات و لوازم یدکی خودرو نزد مشتریان شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات خودرو جنوب استفاده کنید.

2- آیا برای خرید و ثبت سفارش در سایت ، حتما باید در سایت عضو شوم ؟

پاسخ  : بلی ، جهت ساماندهی مشتریان و امکان خدمات دهی بهتر به شما ، پس از عضویت رایگان در وب سایت ، میتوانید فقط با طی ۳ مرحله خرید محصولات مورد نظر خود را انجام دهید و وجه سفارش خود را بصورت آنلاین به حساب شرکت واریز نمائید.

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ :  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

4- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ : جهت پیگیری وضعیت سفارش خود می توانید از طریق منوی پیگیری خرید در بالای صفحه سایت با وارد کردن شماره فاکتور از وضعیت سفارش خود مطلع شوید یا شماره فاکتور خود را از طریق تلگرام یا پیام کوتاه برای واحد ارسال سفارشات ارسال نمائید.

5- آیا می‌‏توانم قطعات و لوازم یدکی که در سایت موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ : بلی ، در حال حاضر امکان پیش خرید محصولات ،در این نسخه از وب سایت فروشگاه فراهم شده است و در صورت عدم موجودی قطعه مورد نظر در انبار ، شما می توانید مانند سایر محصولات ثبت سفارش و خرید خود را انجام دهید.

6- آیا می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ : تا پیش از تایید نهایی و ثبت اطلاعات خریدار در هنگام ثبت سفارش ، شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه مربوطه ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن ، با واحد فروش ارتباط برقرار نمائید.

7- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از ثبت آن در سیستم باید با خودرو جنوب تماس بگیرم؟

پاسخ : خیر ، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش و واریز آنلاین وجه ، سفارش شما به صورت خودکار از طریق پیامک و ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش خودرو جنوب در ساعات کاری با شما تماس خواهند گرفت.

8- آیامی‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ : بلی ، در صورتی که به هر دلیلی اعم از (عدم آشنایی با نحوه خرید آنلاین ، پرداخت آنلاین ، در دسترس نبودن اینترنت و …) نتوانستید سفارشتان را بصورت آنلاین انجام دهید ، کافیست در ساعات کاری با فروشگاه نماس حاص نمائید.

توجه : سفارشات تلفنی تحت هیچ عنوانی شامل ضمانت مرجوعی و یا تعویض کالا نخواهند بود.

محصولات عرضه شده در خودرو جنوب

1- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ : کارشناسان واحد فروش خودرو جنوب تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود ، کافی و روشن باشد. می توانید در بخش جزئیات محصول کلیه اطلاعات آن شامل (نام ، برند ، کشور سازنده ، تاریخ تولید و … ) را مشاهده کنید. همچنین خودرو جنوب نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب آن به شما کمک کند.

بهرحال شما در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می توانید در ساعات کاری با واحد فروش ارتباط برقرار نمائید.

2- محصولاتی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ : گاهی به دلایل مختلف مانند اتمام موجودی محصول در انبار فروشگاه ، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال شما می توانید ، محصولاتی که در انبار موجود نیستند را پیش خرید کنید تا جهت واردات آن از طریق شرکت اقدام شود.

3- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ : بلی ، این امکان وجود دارد. البته گاهی برای برخی از محصولات در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن محصول به اتمام برسد. در این موارد ، فروشگاه به سرعت اقدام به تکمیل موجودی محصول می نماید ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن محصول در سایت متوقف می‌شود.

4- آیا تعداد خرید از یک کالا در خودرو جنوب محدودیتی دارد؟

پاسخ : به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک محصول در خودرو جنوب وجود ندارد ، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر محصول در هر زمان متفاوت است ، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک محصول اعمال می‏‌شود.

5- پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع شوم؟

پاسخ : در بخش جزئیات هر محصول می توانید برند ، کشور سازنده و در برخی موارد حتی تاریخ تولید برخی محصولات را مشاهده نمائید.

نحوه پرداخت وجه سفارش

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ : می‌توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی خودرو جنوب و با استفاده از کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت خودرو جنوب ، وجه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب اعلام شده در سایت خودروجنوب برای همه کاربران وجود دارد.

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ : شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت خودرو جنوب ، وجه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا به درخواست شما رسیدگی شود.

4- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ : بلی ، این امکان جهت اعضای ViP و مشتریان خوش حساب شرکت می باشد.

5- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ : بلی ، این امکان جهت اعضای ViP و مشتریان خوش حساب شرکت می باشد.

6- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت خودرو جنوب امن است؟

پاسخ : پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. لذا خودرو جنوب دارای نماد اطمینان درگاه الکترونیکی بانک سامان بوده و مورد تائید سیستم شاپرک می باشد .جهت اطمینان از طریق نماد پائین صفحه اقدام نمائید.

با وجود این شما نه تنها برای خرید از خودرو جنوب که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارشات

1- سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ :  لوازم با توجه به حجم و تعداد سفارش شما ارسال خواهد شد. بطور مثال لوازم با حجم کم از طریق شرکت پست و لوازم با حجم و تعداد زیاد از طریق باربری یا تیپاکس انجام میشود.

ارسال لوازم از طریق شرکت پست به کلیه شهرها و روستاهای امکان پذیر است.
ارسال لوازم از طریق تیپاکس فقط به شهر هایی که در لیست زیر می باشد ، امکان پذیر است.
ارسال لوازم از طریق باربری و اتوبوسرانی فقط به مراکز استان ها و شهر های مهم امکان پذیر است.

2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ : در صورتی که محصول مورد سفارش شما از طریق شرکت پست باید ارسال شود ، سیستم بصورت خودکار ، هزینه‏ ارسال بسته به محل تحویل محاسبه و در مرحله تائید ثبت سفارش خرید به اطلاع شما می رساند.

در صورتی که سفارش شما از طریق تیپاکس ، باربری یا اتوبوسرانی ارسال شود ، هزینه ی ارسالی که سیستم بصورت خودکار برای شما محاسبه می کند به عنوان هزینه پیک موتوری از انبار تا محل تحویل سفارش (نمایندگی تیپاکس ، باربری یا اتوبوسرانی ) خواهد بود و در واقع سفارش بصورت پس کرایه در محل خواهد بود.

3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ  : زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از محدوده شهر شیراز یا بندر بوشهر پس از تحویل به شرکت پست ، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در خودرو جنوب و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای ما مقدور نیست.

4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ : زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل و زمان ثبت سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه ارسال محصولات مراجعه کنید.

ولی بطور معمول اگر سفارشات از طریق پست ارسال شود ۱ تا ۳ روز کاری (بسته به مسافت)
از طریق تیپاکس ۱ تا ۴ روز (بسته به مسافت)
از طریق باربری یا اتوبوسرانی ۳ تا ۲۴ ساعت (بسته به مسافت )

5- می‏‌توانم محصولی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به خودرو جنوب به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ : از آنجا که خودرو جنوب یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه است ، تحویل حضوری سفارش توسط خودرو جنوب برای افراد عادی امکان‌پذیر نیست.

نکته : امکان تحویل حضوری سفارشات در شهر شیراز و بوشهر فقط مختص مشتریان ویژه شرکت است ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ارتباط برقرار نمائید.

6- سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شوند؟

پاسخ : همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش با توجه به زمان ثبت سفارش و پرداخت وجه ، به طور روزانه تحویل واحد پستی می‏‌شوند.

7- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ : بلی ، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۲۴ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir

همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.

8- ارسال سفارش از طریق تیپاکس به کدام شهرها امکان‏‌پذیر است؟

پاسخ : ارسال از طریق تیپاکس برای سفارش‌هایی امکان‏پذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند.

جهت مشاهده لیست نمایندگی های تیپاکس در سراسر کشور به بخش پیگیری سفارشات مراجعه نمائید.

خدمات پس از فروش

1- در صورت بازگرداندن محصول ، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

پاسخ : در حال حاضر هیچ کدام از محصولات ارائه شده در فروشگاه شامل ضمانت مرجوعی نمی باشند و تنها برخی از محصولات شامل ضمانت تعویض هستند.

2- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ : در صورتی که قبل از ثبت سفارش و خرید محصولات ، نسبت به ارسال مشخصات خودرو از قبیل (شماره شاسی ، تصاویر خودرو یا شماره فنی و تصویر قطعه مورد نظر) اقدام نکرده باشید ، باید در انتخاب کالای خود دقت کنید ، چون خودرو جنوب هیچ گونه مسولیتی در قبال مرجوعی محصولات برای افراد عادی ندارد.

3- اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ :  با واحد فروش تماس بگیرید.

4- آیا محصولات دست دوم و استوکی که برایمان ارسال میکنید ، قابل تعویض هستند؟

پاسخ : در صورتی که محصول مورد نظر دارای ضمانت تعویض باشد در بخش جزئیات محصول در صفحه مربوط ذکر شده است.

لذا تعویض محصولات ارسالی خودرو جنوب در حال حاضر مختص افرادی است که که قبل از خرید محصولات نسبت به ارسال مشخصات خودرو از قبیل (شماره شاسی ، تصاویر خودرو و شماره فنی قطعات) اقدام کرده باشند.

در صورت داشتن ضمانت تعویض محصولات خریداری شده شما ، حداکثر زمان تعویض کالا در فاکتور قید خواهد شد و فقط تا تاریخ ذکر شده در فاکتور لوازم قابل تعویض هستند و پس از آن خودرو جنوب هیچگونه مسئولیتی در این قبال ندارد.

قیمت

1- قیمت محصولات درج شده در سایت و اپلیکیشن به چه شکل است؟

پاسخ : قیمت های درج شده در زیر محصولات خودرو جنوب ، بدون هزینه ارسال می باشد.
در هنگام خرید هزینه ارسال ، بسته بندی بصورت پیش کرایه یا پس کرایه به فاکتور افزوده خواهد شد و مشتری ملزم به پرداخت یکی از روش ها می باشد.

توجه : برای کلیه سفارشات ، کلیه هزینه های بسته بندی ، کرایه بین شهری و شهری ( تیپاکس و باربری یا پست) تا مقصد به هر میزان بر عهده خریدار می باشد و خودرو جنوب هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

2- آیا قیمت محصولات به روز هستند؟

پاسخ : بلی، خودرو جنوب به طور منظم و هفتگی قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

3- آیا برای مشتریان دائمی ، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای عمده قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

پاسخ  : در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم تخفیف امکان پذیر است. شما می‏‌توانید با خرید بن های تخفیف از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود بهره‌مند شوید.

داشتن کد اشتراک از فروشگاه خودرو جنوب این امکان را به شما میدهد که حتی خارج جشنواره های فروش ویژه از تخفیف دائمی استفاده نمائید.

4- آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟

پاسخ :  ممکن است قیمت برخی محصولات دارای نوسان باشند ، که پس از ثبت سفارش جهت تائید از طرف خودرو جنوب با شما تماس گرفته و قیمت جدید اعلام خواهد شد.

نحوه فعالیت

آیا خودرو جنوب در شیراز یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

پاسخ : خیر ، خودرو جنوب هیچ گونه نماینده فروشی در کشور ندارد و تنها مرجع رسمی برای خرید و سفارش از خودرو جنوب وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی به نشانی www.TKBJCo.IR می باشد.

در صورتی که پاسخ سوالات خود را پیدا نکردید ، میتوانید در ساعات کاری فروشگاه تماس حاصل فرمائید.